UTHYRES!

 
Min sköna böna och jag lämnar sverige den 5e januari för att se oss omkring i världen och behöver därav hyra ut vår lght. Så här skriver Matilda i vårans annons på Facebook: 
 
Hej facebook! I januari ska jag och min roomie ut och resa. Vi tänkte hyra ut vårat sovrum från och med 5 januari. Tre månader till en början med chans till förlängning.

Vi bor i en nybyggd trea (2013) i Ängby Park (tbana islandstorget eller blackeberg) på 73kvm med stor balkong, tillsammans med Anna som kommer bo kvar i sitt rum. Jag och Sofia har delat på ett stort sovrum, så det går att antingen dela på sovrummet eller hyra sovrummet själv. PM för mer info! :)
 
Så nu ber jag er att hjälpa oss lite på traven. Känner du någon som känner någon som är ute efter boende? Hör gärna av er så berättar vi mer! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram