Vigårda

 
I lördags mötte jag upp Lina, en av dem bästa personerna som går omkring här på jorden. (Julia som är lika fantastisk kom ett par senare) Vi började med en lunch på Vigårda. Skördesallad för Lina och veggo burgare för mig. Ett par timmar paserade ganska snabbt och det var dags att möta upp den sista filuren i våran trio. 
 
Som jag har saknat dessa två tjejer ska ni veta. Ungefär 6 månader sedan sist jag fick slänga mina armar omkring dem. Och satan i gatan vad det har hänt saker i allas liv på den tiden. Tror vi pratade i munnen på varandra ett X antal gånger under dessa två dagar. haha gosisarna mina <3

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D

2015-05-29 @ 12:33:13
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram