opfg sats och allt sånt gött

 
Att vädret skiftar mellan sol värme och molnfritt till regn snö och iskalla vindar på mindre än 24h gör mig absolut ingenting just nu. Att vi lyfter mot värmen (jag vet jag tjatar men längtar så jag spricker...!!!) på söndag natt får mig att gå omkring och bara vara fett awsum och supermegaexalterad haha,, och på tal om fett bra humör, följde med Jojje från jobbet till Odenplan fight gym i morse och körde 45min cirkelfys. Satan i gatan vad roligt det var och hjälp va jag har saknat den typen av träning. Det är väl det ända negtiva jag har att säga om Sats. Dem saknar sånnadära grymma cirkelgruppträningar som annars är ett toppenbra komplement till styrketräningen. Så vet ni vad? Har faktiskt tänk köpa mig ett årskort även där när vi kommer hem från Miami. SÅ JÄVLA GÖTT!!!
 

see you soon, abs...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram