one more time

 
Har spenderat hela kvällen med mina Miamibrudar. Vi har glidit omkring och lyssnat på massa bra musik, käkar typ världens godaste pizza, snackat skit, varit förväntansfulla över miami och ja, bara haft en supermysig kväll helt enkelt.
  Blev avsläppt på gymmet vid 9 tiden för att riva av ett pass innan sängen kallade på läggdags. Men trotts illamående och ostabil i kroppen lyckades jag ändå med ett par bra övningar innan jag tog mig hem igen. 
 
Har precis tryckt i mig kycklingfile och gurka. Mätt, nyduschad och trött har jag precis landat i sängen. Dags att släcka lampan och få sig sina 8h sömn innan klockan ringer imorgon. Börjar 2h tidigare än planerat imorgon men tänkte försöka hinna förbi nån timme på gymmet innan. Sov gott hörrni! 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Härligt! ;D

2015-03-18 @ 09:19:27
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram