jordgubbar och stora blåbär

 
Hade klockan på ringning vid 10 tiden i morse för att inte sova bort hela dagen. Solen sken utanför fönstret så morgonens PW blev riktigt härlig. Tog en omväg för att komma förbi Blackebergs torget på vägen hem så jag kunde köpa med mig lite frukt och bär till frukosten. Jordgubbar, blåbär, greapfrukt och vattenmelon för 70kr gjorde denna dag bara ännu bättre. 
Ska ta mig iväg till blomsterlandet strax för att kolla om jag hittar någonting till ballen. Lite murgröna till väggen och någonting mer till krukorna på backen, ni ska få en liten tjuvkik ikväll!
 
Dammade av systemkameran efter att frukosten var färdig. Den har varit lite seg och knasig senaste tiden. (haft den i snart 5 år så inte så konstigt att den börjar säga ifrån) Men ute i dagsljus fick den sig ett litet extra liv igen. Blir så mycket bättre bilder med den än med lillkameran. Älskar den absolut, men det går inte att jämnföra med "storkameran".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram