ICIW



Är ledig för första gången på 5 dagar. (Vet att det är en vanlig arbetsvecka för dem flesta men att göra över 60h under den perioden med dålig sömn tar på krafterna) har spenderat förmiddagen på sjukhuset och eftermiddagen på gymmet. Allt strul med kroppen börjar ordna upp sig så gjorde ett försök i ett benpass för första gången på ca 3 veckor. 
Om det var underbart? Skoja inte. 
Var helt lyrisk och fnittrig här hemma när jag packade träningsväskan och förberedde lite aminosyror. Provade fitnessgurus Cola smak i dag och den va riktigt god!! Kan verkligen rekommenderas! Och trotts rätt tunga ben var linnet mer blött än torrt när jag gick därifrån.
Skyndade hem för ett snabbt ombyte,hade planerat in en kväll med Madde och Linnea och några av deras vänner för en och annan öl. Dock höll jag mig till Cola zero ikväll. (Tackar mig själv för det redan nu)
 
Klockan är 01:05 och jag borde egentligen sova. Har fantiserat hela dagen om att vakna upp av mig själv utvilad och härlig, med solen skinandes på himmelen och att få starta en sista ledig dag med en morgonpromenad. Saknat dem minst lika mycket som gymmet. 
Vågar dock inte somna för risk att bli besviken på vädret imorgon haha.. Juli har ju hittills inte riktigt bjudit på några varma dagar än så länge så varför skulle det vara annorlunda imorgon? 
 

Kommentarer
Postat av: - ERICA -

Såå snygg träningsoutfit!! :D kram

2015-06-04 @ 12:33:18
URL: http://ericabjorkander.weuntd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram