Balkonghäng

 
Minns ni våran ballkong förra året? (här, härVi strosade runt i Vällingby när jag var klar i stan. Mattis och jag.Vi har köpt lite roligt ut till ballen som vi spenderat ett par timmar att börja få ordning på. Dock fattas det en hel del. Blommor,, ljus mer krukor och massa sånt roligt. Så fort det är klart ska ni få se. Den kommer bli så jäkla mysig hehe..
 
 
Vi tog en liten paus för att äta lunch/middag och nu sitter vi i världens matkoma med en varsin kaffe här vid köksbordet. Planen att spendera kvällen på gymmet ser just nu ut att bli lite ändrad. Ett glas vin med mina tjejer för att inviga ballen lockar lite mer. Gymmet får jag säga hej till imorgon i stället. Det gäller att ta vara på dessa lediga kvällar vi har tillsammans. Dem har inte blivt så många på sistone...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram