i'll see you soon, baby

 
Gröten står och rullar i micron, det är väl en 3 minuter kvar skulle jag tro så passar på att kika in här lite snabbt så länge. Bussen går inte förens om 50 min så känns lite som att jag har all tid i världen att packa väskan och allt vad som behövs göras innan jag rör mig mot gymmet. 
 
Benen och rumpan ska få sig en tung omgång idag är planen. Men hur jag lägger upp passet har jag inte riktigt bestämt än, men en cirkel som uppvärmning känns som ett säkert kort innan jag kör vidare med tyngre vikter. 
Känner att förkylningen fortfarande har ett litet grepp om mig, har blödigt näsblod 2-3 gånger om dagen de senaste dagarna och ni vet den där täppta näsan som aldrig vill ge med sig? japp,den håller sig fortfarande kvar. 
Men vafan, less på att ligga hemma eller smådalta så förhoppningsvis är ett mördarpass allt jag behöver för att bli frisk. Eller ja, det är väl de jag hoppas på antar jag.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram