Försova sig och sena tåg



Godmorgon tänkte jag precis langa, trotts att klockan strax blir 14. Men är så jäkla slut i kroppen, sovit som en kratta inatt att jag lyckades försova mig liteöver  timmen, riskerar att missa tåget till Gävle genom att ta en senare buss. 
Springer för livet för att hinna i tid och när jag precis skulle ha hunnit i tid visar det sig att tåget är 45min sent till en början. Nu är vi uppe i 60min. Suck. 

Men en stor sojalatte från Starbucks håller mig sällskap tillsammans med bra musik. Hemma väntar smörgåstårta, stora kramar från familjen och ett litet födelsedagsfirande en vecka för tidigt för lilla mig. Kameran ligger nerpackad så räkna med frestande bilder ikväll... 

Kommentarer
Postat av: Madelene Borg

Ååh, sojalatte!

Jag hittade just till din blogg, men förstår inte.. du befinner dig just nu i Sverige? Blev så förvirrad av alla soliga poolbilder.

Hoppas allt är bra!
Kram Madelene

Svar: Visst är det smarrigt!!
Sofia Larsson

2015-04-08 @ 23:21:33
URL: http://madeleneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram