det kom uppifrån

 
Första dagen på UMF öste regnet ner. Verkligen ÖSTE NER, tror aldrig jag sett så stora regndroppar som den kvällen. Helt galet! Men hörrni, inte stoppade de oss ifrån att ösa i takt med regnet. Totalt genomblöta men helt lyrisca och förväntansfulla inför de kommande dagarna där inne. Och jag kan med handen på hjärtat säga att detta är bland de sjukaste, häftigaste, bästa jag gjort i hela mitt liv. 
 
Den kännslan och lyckan som svävar omkring i luften och trotts att vissa människor går omkring med dem mest sjuka sakerna på kroppen så bryr sig ingen. Där är fan allt okej. Så sjuuukt egentligen, men samtidigt så jävla underbart.
 
UMF I'LL MEET YOU AGAIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram