PMS

 
 
16:08. Har befunnit mig i soffan i cirkus 30 min och hunnit mummsat i mig resterna från gårdagens godispåse, fått Matildas sista karameller och ätit rotsakschips. Någon som sa PMS? 
 
Maten står på tining och viltriset är på G i kastrullen. Tänkte slappa ett par timmar till i soffan innan jag klär på mig träningskläderna och åker till Sats på Odenplan. Dem stänger inte förens 24:00 så har planerat in ett sent konditionspass idag. Gött!
Föredrar nog riktigt sen träning före ett pass runt lunchtid. Tidigt på morgonen är också en favorit. Det ligger ett helt annat slags lugn inne i gymmet dessa tider på dygnet. När gör ni ert bästa träningspass?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram