one day at a time

 
Efter en mysig gårdag med god mat och underbara vänner är jag rätt pigg idag trotts att en flaska vin, några öl och en och annan cider slank ner. Ops... 
 
Om några minuter ska jag, mamma och pappa ta oss en prommis ner till Absint och käka lite lördagsbrunsch. Jag fick välja vad vi skulle göra de dagarna jag är hemma och det är ett av förslagen jag kom på. Ska bli så mysigt, äta massa gott, bara suga in all tid med mina päron och njuta. Blir ganska tidstight idag då min buss går klockan 5 ikväll. Om 5 timmar alltså. Och då ska vi hinna till stugan gå på systemet springa in på mediamarkt och slira om till partyblossan.
 
Ja men önska mig lycka till va!?
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums

2014-10-25 @ 15:39:05
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram