Turkiet 2013

 
När dem flesta hör att två tjejer i 20 års åldern tänkt ta en tripp till Turkiet och Alanya kommer fest fest och åter igen massa fest på tal. Tänkte säga 9 gånger av 10, men nä jag har nog aldrig hört någonting annat. 10/10. Men, 3 veckor innan studenten och studentveckan gick av stapeln tog jag och Lina oss en vecka till just precis Alanya. En vecka där vi gick upp 07 och hoppade i säng runt 21. Började dagen med en löptur, tog en paus ifrån stranden med en PW på eftermiddagen. Gjorde ordning våra egna tonfisksallader att smaska i oss till lunch och kokade havregrynsgröt på morgnarna. Åt turkisk mat på kvällarna och strosade runt på olika matmarknader. En helt fantastisk resa med en av mina bästa vänner. Hade inte velat ändra på någonting. Inte alls. 

Kommentarer
Postat av: Linis

Åhåhåh vad jag tycker om dig unge! En helt underbar vecka med dig och ett minne för livet, man formar sin resa själv är tydligt det hihi! Hoppas på fler resori framtiden tillsammans, my dear friend.

2014-11-05 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram