sovmorgon

 
 
Godmorgon på er! Det har ALDRIG varit så könt med sovmorgon förut som det var idag. De 3 timmar jag fick sova extra var verkligen behövliga. Så de tackar jag för! 
Tog precis sista tuggan av frukosten, naturell yoghurt 0,5%, frysta bär, hirsflingor, kakaonibbs, kanel och liten skvätt müsli. En kopp roibuste med smak av blåbär (typ världens godaste te ni bara måste prova!!) och en drös olika vitaminer står kvar på bordet. 
Jobbar 10-17 idag och efter jobbet ska jag bara åka hem och ha en vilodag. Blev 1:40 på gymmet igår och nu mår mina knän skit. Så kännde att en kväll i soffan passar bra denna onsdag. 
 
Nu fick jag plötsligt brottom, bussen går om 30min och jag sitter i underkläder. Opsssss......

Kommentarer
Postat av: Paulina Suonvieri

Detta ser helt fantastiskt gott ut! :D


//hundredkitchenstories.blogg.se

2014-11-05 @ 09:20:12
URL: http://hundredkitchenstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram