Höstpromenaden



Godmorgon på er! Sitter på bussen påväg till jobbet men vi sitter fast i trafiken, det är nämligen byggarbeten överallt här i Västerort så blir nog några minuter sen som det ser ut nu. Skit... 

Hade klockan på 8 i morse för att ta mig ut på en PW. Klädde mig varmt och satte hörlurarna i öronen och traskade på. 5km blev de och med en dimma som gjorde att man såg Max 20-30 meter framför sig hade jag en mysig stund för mig själv. En klarblå himmel och solsken blev det perfekta sällskapet. Det är skönt att bara få andas lite frisk luft och försvinna bort bland sin egna tankar ,bästa sättet att starta dagen på när humöret var påväg mer i botten när jag steg upp ur sängen.

Stänger idag och funderar på att riva av ett benpass innan jag åker hem. Fin onsdag på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram