all by my selves

 
Hallå mina vänner! Körde 60 min cardio och 30 min rumpa efter jobbet idag. Riktigt lätta ben på löpbandet också, galet skön känsla! Va hemma strax efter 6 och hoppade direkt in i duschen, drog på mig myskläder, tände ljus i hela lägenheten och kröp ner i soffan. Nu 4 timmar senare har jag inte rört mig ur fläcken. Så välbehövligt med några timmars egentid så här emellanåt, hemma. Inte bara på gymmet eller vart jag nu passar på att vara all by my selves. 
 
 Nu ska jag göra mig en smoothie och sätta på ett avsnitt utav Breaking Bad, har sovmorgon imorgon så någon stress till sängen har jag inte idag. Skönt! Hur har ni de, fylld med måndagsångest?

Kommentarer
Postat av: Bella

Gud så mysigt! :D och breaking bad, det lät inte dåligt det inte! :D

2014-11-17 @ 22:10:39
URL: http://jennyizabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram