54min

 
 
Har jobbat mellan 12-17h långa pass de senaste dagarna och efter gårdagens mellandag på normala 9h kom jag hem och bara landade i soffan sprallig i benen efter att få träna i kombination med en trött skalle. Tog ändå på mig mina lite tjockare tights och varmare tröjor för att gå ut och gå en timme. 
Med otroligt lätta ben började löpstegen öka och bli fler och fler och tillslut var jag vid Thorildsplan och 9km avklarades på 54min. Så att milen hamnar under timmen vid nästa runda är inte helt omöjligt. Innan årsskiftet har jag ju sagt. Tre veckor och ett galet skönt schema med två dagar på jobbet två dagar ledig om och om igen skapar fortfarande bra tid att kunna träna så de borde inte vara några problem! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Så duktig du är! <3

2014-12-10 @ 12:47:45
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram