look at life from a new view

 
Vaknade med en omänsklig bakisångest klockan 9 i morse, va nog lika full då som jag var när jag tog taxin hem igår vid 03. En ledig söndag som fylldes med bowling och personalfest. En lyckad kväll må jag säga!
 
När vaknade för andra gånger vid 13 tiden av ett sms om att min nya bebis fanns att hämta på posten mådde jag bra mycket bättre, 500g lösgodis och 1,5liter cola senare tog jag på mig lite bekväma kläder och gick iväg för att hämta hem mitt paket. En Canon poweshot G16 finns nu i min kameraväska och jag är så glad. En bra, smidig kamera som får plats i fickan. Perfekt till Miami, perfekt till en helt vanlig vardag och tänk hela sommaren.... Nu jäklar hoppas jag att minneskortet skall börjas fyllas på igen, men först måste jag ändra inställningarna lite. Typ ta bort datum och tid från varje jävla bild haha.... så nääääästy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram