Gråtrist

En gråtrist morgon med en orolig natts sömn har tagit över denna måndagsmorgon. Energin ligger lite på sne och humöret är väl sisodär. Längtar på nått vis till imorgon så att jag kan få sova ikapp lite. 

Sitter på tuben in till stan nu, har en tid att passa vid 11 så blev bara ynka 5,5h sömn inatt. Igen. 

Lyxlunch på jobbet igår

Har gått omkring med den mest brutala träningsvärken senaste dagarna efter benpasset i torsdags, dem garvade ihjäl sig på jobbet. Det såg ut som att jag var gravid i 9e månaden eller nått haha... 
Ikväll tänkte jag försöka mig på samma träningsverk i axlar och armar. Men innan dess skall vi dona en massa hemma. Få ordning på ballkongen, städa lite, tvätta å alla andra måsten. 

Ska se till att humöret kommer tillbaka först bara. En NOCCO borde hjälpa lite. Persika. Värdens godaste! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram