liten blir stor, stor blir större

 
"Okej, jag gör dehär lite snabbt nu så jag kan sova snart...."
 
Ja, de va väl ungefär hur tankarna gick när jag la mig i sängen och satte på datorn nu efter jobbet. Vilket var för sisodär 1,5h sedan lol. Men satan i gatan va roligt det är att kolla igenom gammla bilder från flera år tillbaka och se hur mycket äldre man faktiskt blir med åren. Visst jag fyller bara 21år i idag. (japp its my b-day så grattis till mig) Har skrattat massor åt mig själv och fått tillbaka gamla minnen min lilla hjärna tydligen valt att förtränga..
 
Men ja, sova va de ja. Spenderar födelsedagen på jobbet så skulle behöva få ihop åtminstonde 8h sömn för att orka med dagen. Så sov gott och Grattis till er andra som också blir ett år äldre idag. Kusin Adam tex, eller Elina, isabella och viktoria. Ja alla! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram