Den där förbaskade hatten

 
Det blev inte så himla mycket shoppig som jag hade hoppats på där borta, hade föreställt mig med en resväska fullproppad med massa nya snygga sneakers. Men icke, ett par t-shirts, en byxdress och en Ultra hatt. Det var allt jag fick med mig hem igen.
Och den där förbaskade hatten, hade helt ärligt på mig den från att jag gick upp ur sängen tills jag gick och la mig igen från den dagen jag köpte den. 
 
Minns min röda fleecemössa med en dalmatin på jag fick i julklapp när jag var kanske 10 eller nått. Tog inte av mig den på flera månader. Hade den tom på mig när jag sov haha... Lite samma kännsla fick jag i kroppen när jag köpte denna, totalt förälskad i en jäkla hatt! LOL
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram