2014-11-11

 
 
Har varit lite tyst här några dagar. Har haft fullplanerade dagar ända sedan i fredags. Jobbade till 15 och skulle vara på f12 15:30 för att skriva på anställningspapper. Mötte upp Bea för en fika en timme senare och sen raka vägen hem för att slira om och dricka ett par, tre, fyra glas vin innan vi spenderade kvällen på ML.
På lördagen väckte Matilda mig vid 13-tiden för att inte sova bort hela dagen -- "Fia,,, jag vet jag inte skulle väcka dig men klockan är 1 snart kan du inte vakna..." haha så söt! 
Tog en tripp på stan, inhandlade lite alkohol och körde en variant utav fredagen all over igen. Fast den här gånger hamnade vi på Slakthuset (ni förstår att Matildas kompis från Gävle men som pluggar i Kalmar var på besök här i huvudstaden hela helgen, därav misslyckad lugn helg haha) 

När klockan ringde kl 10 i söndags visste jag inte om jag levde eller inte. En kaosfylld lördagsnatt med hemgång vid 05 i kombination med besök av familjen kl 12 va inte världens bästa planering. Men en heldag med bästste mammsen pappsen och syster vägde upp ett trött huvud. Vi åt gott, fikade, strosade runt på stan och bara sög in all tid tillsammans!
 
Älskade familj va jag är glad att ni är min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram