11-01

 
 
Godmorgon. Det har redan gått och blivit November. Kan ni fatta, NOVEMBER?? Två ynka månader återstår utav 2014. Jag som precis tyckte att jag flyttade till Stockholm. Men vet ni vad, det är 9 månader sedan. gaaah va tiden går fort.... 
Men vad händer idag då? En ledig lördag och jag sitter med en frukostsmoothie framför mig och chillar ett par minuter i soffan innan tuben går mot Medis. Ska möta upp Tone för att låna hennes mammas gamla Iphone. Min egen va med om en olycka för ett par veckor sedan så den är inne på lagning.. Sen vänder jag tillbaka till Sats på Odenplan. Funderar på att ta en längre vända på löpbandet idag, men vi får se hur benen känns, kanske blir det tabata?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram