Friday night my friends

 
Som jag nämnde här blev det en kväll i stan med vänner i fredags. Premiärade med kjol för första gången sedan min 18års dag (2,5!!!år sedan) och kännde mig lite lagomt tjejig sådär. Ni som hänger kvar sedan http://ssofialarsson.blogg.se vet nog om att jag mer sällan använder kjol och klänning. 
Vilket jag tycker är så synd. Faktiskt. Måste försöka hitta fler guldklimpar jag känner mig bekväm i så kanske det kommer mer och mer med tiden. Skulle vilja kunna klä upp mig sådär extra roligt nån gång i bland och inte ALLTID sluta upp med svarta jeans och t-shirt eller för omväxlingarnas skull svarta kavajbyxor. svart svart svart. byxa hit och byxa dit. Nej det måste bli förbättringar på de här med kläder. Våga ta ut svängarna lite då och då. Eller va säger ni, variation är väl roligt?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram