blå jeans

 
Alla gånger när jag planerar att åka in till stan för att köpa ett par nya blå jeans, eftersom att jag inte kan ha, nästan inte ha, inte gillar, dem som hänger i garderoben. Men varenda jävla  gång kommer jag hem med allt annat än just ett par blå fucking jeans. Men vet ni vad!? i lördages efter jobbet när jag egentligen skulle köpa en jacka, lyckas jag i stället köpa ett par jeans jag nästan släppt hoppet om att hitta. Och ett par underbara höstskor följde med hem. hehehe opsi....
 
 Tror jag i fortsättningen får ställa in mig på att köpa någonting jag inte behöver eller som inte riktigt är prio så att jag kan hitta det jag på låtsas inte ska köpa... som jag behöver, från början. Eller nått sånt. kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram